tisdag 5 oktober 2010

Peace☮

Heej! Idag var jag i skolan, vi hade orientering på gympan, jag och Wilma hittade ALLA kontroller .. alltså 1:an, 2:an, 3:an, 4:an och 5:an! <3 Jag hade träning för typ 2 timmar seen! Den var roliiig!!!!! Vi körde stafett, killarna mot tjejerna.. gissa vilka som vann! TJEJERNA SÅKLART :P Vi var bäst! Jag har gjort alla läxor nu.. känns bra att ha det gjort i alla fall.! Jag har inte tid att blogga så ofta men.. Jag gör det så fort jag har tid. Jag har ju träning måndag, tisdag, onsdag och torsdag så jag är lite upptagen kan man säga + att jag har läxor och är med mina vänner efter skolan! Men aja.. Nu bloggar jag ju ;) Ska nog gå och lägga mig snart, är såååå trött.. hehe! :D Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.