söndag 10 april 2011

Förlåt för superdålig uppdatering!

Låt rubriken tala! Jag har verkligen uppdaterat superdåligt på sistone, förlåt.
Men i alla fall.. om 15 dagar fyller jag och mormor år, det känns som en evighet tills dess :'( men det är det inte :D <3
Oh.. justeh! Grattis i förskott Fanny, som fåller år om 3 dagar! =D <3
Igår var jag, mamma och Peter uppe i Kaknästornet och fikade, jag åt en choklad-kaka (inte en sån man köper i mataffären, mer som en kladdkaka) med grädde.. MUMS <3 men det var typ storm så man blåste ungefär bort när man skulle gå ut på högsta våningen i Kaknäs...... bburrrr
Och dessutom fick jag en för tidig födelsedagspresent.... en vit-rosa POChjälm, superfiiin! Tack mormor & morfar <3
Nu är det förresten bara en vecka kvar för mej i skolan sen är det påsklooooov, gissa om jag tycker det är skönt! (JAA)
Långt inlägg... men jag tar ju igen bara för att det var länge sen jag bloggade ;) Kram

                                                                    //Lovely skIsa

                            Kaknästornet
ps. bilden är tagen från google !! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.