måndag 6 december 2010

Boktips!

Okej... här kommer lite om världens bästa bok! Den heter: glöm mig inte. Handlar om: En liten flicka vid namn Jade kidnappas ur sin säng mitt i natten. Dagen efter knackar polisen på hemma hos sjuttonåriga Stella längre ner på gatan. De vill prata med hennes mamma! Bara Stella vet att mamman ljuger när poliserna frågar vart hon befann sig när barnet försvann...

Stella får en kalldusch när mamman visar sig vara huvudmisstänkt. Frågan är - på vilket sätt är hon inblandad? Det förflutna hinner ikapp och en fruktansvärd händelse som ägde rum för över tjugo år sen kommer upp till ytan.

Författare: Anne Cassidy

Det är verkligen världen bästa bok! I alla fall av de som jag har läst! (Och jag har läst vääääldigt många för jag älskar att läsa.sägerbara en sak läs den! Den är sjukt spännande, lite läskig och helt enkelt bäst!

                                                                 /Lovely SkIsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.