fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa! Nu ska vi snart äta middag.... precis vad vi ska äta har jag ingen riktig koll men det blir ju en överraskning. Jag älskar överraskningar! Hihi.. Över jul har jag varit hos min pappa och hans familj! Vi hade jätteroligt! Vi öppnade julklappar, badade i simhallen, åkte skidor, jag sov hos min kusin, och...vi har hunnit med jättemycket skoj på bara en vecka! <3 Och min fyraåriga lillasyster Klara är hur gullig och snäll som helst ! <3 Jag kom hem till mamma igår. Då åt vi middag hos Mia o Ulf! Gott! Och nu ska jag, mamma, mormor, morfar o Peter som sagt äta middag. Snart blir det nyårsfirande! Jätteroligt! <3 Hejdåå <3 Och kom ihåg: om ni är glada på tolvslaget får ni ett bra år, men är ni sura o buttra blir det tvärtom! Kram

                                                                     /LovelyskIsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.