söndag 19 december 2010

snö, snö & massor av snö

Trevlig fjärde advent på Er! Här snöar, snöar, SNÖAR det!

På tisdag får vi jullov, det ska verkligen bli skönt efter en intensiv höst. Imorgon ska vi spela upp ett julspel för alla föräldrar, jag är en tomtenissa!

Jul
I år kommer jag att fira jul hos min pappa i Värmlandsskogen. Det blir paket före jul,  på julafton och på ny år eftersom jag är tillbaka hos mamma då. Härligt, jag älskar verkligen att få paket! Vi smygstartade  julen igår kväll hos min morbror och hans sambo!

Jag fick så... fina saker;
Abercrombie & Fitch skjorta + kofta
Hollister skjorta
Juicy couture tröja & gosiga strumpor
Victoria´s secret body lotion mm
Tack och stora kram till Er U & M

Kram Lovely skIsa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.